Varm choklad nu, haha!

Shoo! <3
Inatt sov jag som sagt hos några kompisar, hade det mysigt och kul. Kollade på Eurovision, tycker faktisk det var rätt låt som vann... Eller så skulle han den snyga från Israel ha vunnit, haha!
Menmen. Vi somnade vid 3 typ. Jag och Annie låg bredvid varandra i soffan, snacka om trångt!
Sen idag har vi typ spått varandra, ni vet som man brukade gör i sanden. Min framtid verklade ju helt okej, hah.. Sen snackade vi, hoppade studsmatta och hade kuddkrig.

Fanny och jag gick hem för en timme sen kanske, blev helt dyngsura för det regnar ju skitmycket?! Usch, inge kul..
Har träning klockan 4 sen, i 3 timmar. Kommer inte orka...
Pusspuss! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0