21.39

Godkväll! Eller nåt, haha..
Kvällen har spenderats hemma, ätit typ världens godaste mat och sen tittade vi på Harry Potter 1 som gick på tv. Gud vad jag längtar till att se den nyaste på bio! Måste verkligen göra det snart.
Nu satta jag mig precis ner i soffan igen efter att ha sminkat mig, Fanny och mamma. Nu kanske ni undrar varför jag sminkar mig nu, ska inte  ut eller nåt. Men det är så att om bara ett par veckor är det brobelfest, och då måste man ju ha en snygg sminkning! Så jag måste börja öva nu hehe.. Är ju inte proffs precis.
Puss!



Jag skulle vila ha något som liknar dessa. Rätt mörkt, sotat, fokus på ögonen liksom.. Men hur får man till det snyggt?! Det går ju inte!! xD

Kommentarer
Postat av: Ida

godnatt hoppas du haft en bra lördag :)

2010-11-21 | 03:34:26
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0