Äckliga gubbe..

Hejhej.
Jag har inte skrivit något idag. Den enkla anledningen är att jag inte haft tid, eller lust.
På förmiddagen åkte vi till Ikea, köpte bla en runt spegel till mitt rum! Det blev jättebra, har satt upp den nu.
Men när vi kom hem så kom Karin hit en stund. Gjorde lite engelska och så. Sen följde jag henne en bit hem, fast det slutade med att vi gick värstå omvägarna och håll på. Vi såg nämligen en läskig gubbe. Stött på honom förut, han har tre hundar och är helt sjuk i huvudet. Jag skojjar inte, han skäller på en för ingenting eller snackar om sin borttappade struts. Helt normalt.
Så vi gick lite omvägar för att slippa han, sen när vi gick åt olika håll snackade vi med varandra i telefon, läskigt ju när han kunde hoppa  fram från mörkret.. Men han kom inte.

Nu har jag fixat i rummet, spegeln är uppe och garderoben är städat. Skönt att ha det gjort! Nu borde jag plugga.. Fast nej, inte en lördagskväll. Gör det imorn.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0