Brobelklänning!

Shaa!
Idag har jag pluggat i stort sett heeela dagen! Och virkat, och fixat glödlampor, men det var för ett skolarbete så aa.
Sen gick vi ner till Tumba för att låna en bok jag måste läsa på svenskan, men dom fanny inte inne så måste hämta den imorn.

Men när vi ändå var i centrum gick vi in på B-Young, och gissa vad jag hittade? Jo min brobelklänning! Jag hade kollat in den på typ Nelly.com, och så fanns den i en affär tydligen så jag kunde prova! Hahah, sjukt att jag inte hittade nåt i stan, men i lilla Tumba hittade jag minsann..

Här är en bild från nellys hemsida! Vad tycker ni om den?


Typ gråglittrig med ett svart tunnt tyg över. Skitsör enligt mig! 550 gick den på..

Kommentarer
Postat av: moa

JÄTTE FIN ! <3

2010-11-07 | 18:49:22
Postat av: ~ nanna :)

sjukt fin! :D<3

2010-11-08 | 16:02:04
URL: http://nnanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0