En dröm går i uppfyllelse!

När vi var i Tumba Centrum förut så skulle mamma in på Ica och handla. Och gud vad jag är glad att jag följde med in, hittade nämligen en burk med Marschmallows Fluff! Kan det bli bättre? Jag är gaaalen i marschmallows! Direkt ur förpackningen, grillade, doppade i choklad.. Och nu även som ett härligt fluff. Tänk er liksom, ett glas med pucko eller vanlig choklad, och istället för att toppa med grädde toppar man men marschmallow fluff! Yummi..

Tyvärr köpte jag ingen, fick inte för mamma.. Men nästa gång jag går in på Ica, lovar jag att jag har en sån där burk med mig!


Jag dör, vad gott.. Inte för att jag smakat, än i alla fall.. ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu pågår det en tävling på min blogg :) Kika gärna in för att se hur DU kan vinna :) Kram Johanna

2010-11-08 | 16:49:23
URL: http://jojosilverjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0