Företagsdagen

Hejhej!
Ja idag hade vi då en företagsdag i vår skola. Alla företag och gymnasieskolor som sponsrar Brobel kom, dömde areterna o.s.v.
Jag var ju som sagt mentor för Tullinge gymnasium, tillsammans med Annie och Jacob. Men Jacob var sjuk så Fredrik i hb hoppade in och hjälpte till. Känndes som att han gjorde allt, i alla fall så gjorde inte jag mycket precis. Skulle ju vara social, visa dom runt och äta med dom. Men gjorde jag det? Nej. Usch, pinsamt, kände mig liksom bara i vägen hela tiden.
Och just det, jag Maja och Linnea presenterade vår uppfinning som är nominerad! Själv tycker jag det gick bra, men juryn, i alla fall vissa av dom, verkade inte precis gilla vår idé. Dom typ bara klagade. Tack för den..
Och en sak till, jag såg idag att jag är nominerad på färg ohc formpriset också! Så totalt är jag nominerad i 4 grejer, bra va? Ja är nöjd i alla fall, vill ju helst tvinna men..

Och juste, jag glömde ju! Jag, Annie och Max upträdde för hela 9an och alla företagen i aulan. Det gick..sådär. Inte helt nöjd precis, men katastrof var det väl inte? Men vi har lovat varandra en sak. Aldrig den låten igen! Tröttnat på den, usch och fy.

Dagen har varit anorlunda i alla fall. Inga lektioner, bara gått runt och snackat, och så fick vi fika. Två gånger. Mums. Fast nu vill jag inte fika igen på ett tag..
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är max en tjej eller kille???

2010-11-23 | 20:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0