Gymnasiemässan

Hej!
Lite dålig uppdatering, jag vet. Har haft mycket för mig. Igår var det träning som gick bra, sen var det bara att plugga spanska. Vi hade prov idag, och det gikc nog bättre än vad jag trodde. Hoppas jag!
Sen idag efter lunchen åkte klassenin till Älvsjö och gymnasiemässan. Jag, Karin och Annie gick runt tillsamm,ans, jag vet faktiskt inte vart alla andra tog vägen.. Man tappade liksom bort sig där inne bland alla människor och gymnasiebord.
Vi stannade tills det stängde typ, sen skulle jag och Annie ta tåget hem. Men hur lätt gick det? Först fick vi vänta då tåget var försenat, sen kom vi inte på det och fick vänta på nästa. Och när vi var på det gick det långsamt, stannade och höll på. Vi var tvungna att byta vagn också. Så det tog 1 timme att ta sig från Älvsjö till Tumba, inte okej!

Nu är jag i alla fall hemma. Fryser, och blir galen på alla gymnasiepapper och jag vet inte hur jag ska överleva kvällen. Eller jo juste, Idol kommer ju!!
Puss!



Kommentarer
Postat av: Rebecka

kolla vilka som vann i veckans blogg,kanske va det du !? vem vet om du inte kollar ;)

tak för du va med !

2010-11-27 | 00:25:34
URL: http://grodansvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0