Halvsjuk

Hejhej!
Mår inte precis på topp idag. Har ont i huvudet och i halsen, så skoldagen har jag överlevt tack vare en alvedon. Och det var inget bra skoldag direkt. Två långa lektioner so och musik. Jag och Max skulle öva och spela in en låt, men gjorde vi något? Nej. Båda var halvsjuka och ingen sjöng haha. Snackade lite betyg också, både med Roffe om musiken, och med Maryam om matten. Det verkar bra i alla fall!

Efter skolan stannade jag och Karin kvar. Väntade i 40 minuter, sen hade vi möte med skolans studie-och yrkesvägledare. Det tog en hel timme, men fick ändå inte svar på mina frågor. Varför ska hela gymnasiegrejen föränndras just nu? Man fattar ju ingenting! Irriterande..

Nu är jag hemma. Hoppar träningen ikväll, mår inte tillräckligt bra tyvärr.
Puss!



Här är förresten en inspelning från musikcafét förra veckan! Det är när Max spelar och jag och Annie sjunger.
Och juste, svar på en lite rolig kommentar.. Jaa, självklart är Max en kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0