Hemma från hallen

Godmorgon!
Alla kanske inte ens har vaknat än, men själv gick jag upp när klockar ringde vid 07.40. Varför?
Jo, kl 9 skulle jag vara i Skogsängshallen i Salem för att planera inför tävlingen vi ska hålla i. Det gick rätt bra till slut, kom fram tilll en del som jag nu ska skriva upp.. Det var tänkt att det skulle ta minst 4 timmar, men nu är jag hemma efter bara 1 ½ timme! Skönt eller vad?

Om typ en timme kommer Maja och Linnea hit, vi ska plugga. Eller, vi ska öva till presentationen till våran uppfinning! Eftersom att vi är nominerade så ska vi träffa en jury på tisdag och då måste vi ha gått igenom allt som vi ska säga. Egentligen skulle jag ha träffat Moa och Hanna, det var så sjukt länge sen, men nu kunde jag inte. Som vanligt. Förlåt!
Kisses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0