Ingen klänning, inga skor..

Tjaa!
Ledsen för den dåliga uppdateringen idag och igår! Har gjort annat och helt enkel inta haft tid...
Igår somnade vi vid halv 3 efter at ha sncakat och så, jag sov nere i soffan. Men sen vid halv 7 vaknade jag och hade ont i magen eller mådde illa, läskig känsla var det faktiskt, usch. Gick upp och väcke mamma, tog en alvedom och så.. La mig i soffan och somnade, så natten tillbringade jag i 2 olika soffor? Haha.

Imorse vaknade vi vid 10 i alla fall. Sedan vid 12 åkte jag mamma och Fanny in till stan. Testade mina skor jag spanat in, men köpte dom inte.. Jag  vte inte, men dom var liksom inte lika bra som jag föreställt mig.. Synd, verkligen! Testade säkera 15 klänningar också inför Brobel, men men ingen var sådär perfekt så köpte ingen.. Funderar på att beställa en från nätet? Det kan man väl göra?

Efter den misslyckade shoppingrundan åkte vi ut till Lidingö och satte ljus på morfars och hans pappas gravsten. Det är ju alla helgons dag ju. Sedan åkte vi upp till mormoro ch åt middag där och så. Trevligt!
Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0