Långa dag idag

Tjaa!
Idag har det varit en lång dag, det har hänt mycket. Både bra och mindre bra saker..

Imorse hade vi engelska då vi visade upp alla filmerna vi gjort till brobel. Usch vad pinsamt. Våran var inte precis bra men..
Sen gick vi till gymmet och hade spinning. Fick en cykel lkängst bak, yes! Haha, men jobbigt var det. Jag fick veta efter att jag hade helt fel teknik, därför fick jag ont i armarna istället för benen.. Pinsamt det med.
Sen gick vi hem och duschade och käkade nudlar. Mums! :)

Sen gick vi till skolan, jag och Fanny skulle öva i aulan. Det var massa jsuor där, men snackade med dom så dom lät oss öva före dom. Tack!
Efter det var det matteprov. Bara G-delen, så det var ju jättelätt.

Sedan snackade jag, Annie och Max med en lärare, vi ska typ vara "mentorer" på företagsdagen..? mer om det senare, vet själv inte riktigt vad det innebär så.
Sen hade vi kort biologi, skulle utvärdera. Var på sjukt bra humör, snackade med läraren om hur äclkigt gröt är och så haha.. Sen sa jag att det bara var de snygga som fick vara med som mentoret, självklart var jag ironisk, men alla fattade inte det  och då blev det lite fel där.. Förlåt, trodde ni fattade att jag drev! Ni är ju minst lika söta som vi. (a)

Juuuuste, idag fick vi veta lite fler nomineringar! Jag blev nominerad i teknikpriset och med vår film i engelskan. Det sista förstår jag inte varför men jaa.. Fanns andra som var bättre, tycker jag. Bla en annan som jag filmade, hihi..

Efter skolan fortsatte missförstånden lite, tyvärr. Jag och Annie gick till SYV och bokade tider. Måste börja bestämma mig inför gymnasiet.

Sen gick jag hem. Snackade med bästa, och vi lovade att aldrig, eller iaf inte så ofta, bråka. Det har varit för mycket av det nu.. "/

Jaja. Långt inlägg. Grattis till de som faktiskt orkade läsa allt.
Puss!


Satte upp luggen och körde med flätor idag. Hiss eller diss?
Och angående tröjan, nej jag Maja, Karin och Linnea hade inte planerat att alla skulle har vit och svart/mörkblå randigt idag.. Bara blev så. Lyckat? Nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0