Måndag

Tjaa!
Uppdaterade jag aldrig något igår? Hm, hade verkligen för mig att jag gjort det! Inte för att det hände så mycket intressant. Satte upp alla julgrejer, mys! Sen lite plugg och så träning. Som gick skitddåligt. Till och med värre än vanligt, på trampett och allt! Första gången på länge jag hellre ville ha tumbling..

Men idag var en vanlig dag i skolan med spanska, idrott, engelska och hemkunskap. Det var typ tävling på hemkunskapen, och jag och Linnea vann! Varsitt tuggummipaket haha.. Jag tyckte inte det blev bra men jag ska vara glad!
och ännu gladare är jag över att vi är samt nu, Maja. Älskar dig, men ibland blir det som det blir..

Nej nu drar jag iväg på barngympa, wiho! Michaela är tyvärr sjuk.. Så det blir jag och Benny.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Vetlemiriam

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2011-05-18 | 13:29:03
URL: http://vetlemiriam.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0