Skola igen idag då

Hallå!
Jaa idag var det alltså skola igen efter en veckas höstlov. Det var väl ändå helt okej? Synd bara att vi har det precis lika stressigt nu som innan lovet.. Stannade på slöjden idag, skulle egenligen bli klara men nej så blev det inte. Sen gick jag hem snabbt, bytte om och så. Juste, fick´mina nya äkta UGGS som pappa köpt i Usa! Visar bil imorn..
Sen drog jag på barngympa vilket gick som vanligt, bra men blir ju lite irriterad på några av barnen. Fick i alla fall mina foton! Alltså de vi tog för några veckor sen, skolofoton med grupen liksom. Blev rätt bra faktisk, tror jag lägger upp bilden.. Imorn i så fall.
Nu har jag suttit en stund med so:n. Men efterosm jag nu varit så duktig tänker jag faktisk gå och kolla på Top Model, weii!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0