Träningsverk

Godmorgon!
Förlåt att det inte blev något inlägg igår alls.. Hann inte!

Igår i skolan hade vi bla so och musik, och på musiken kom vår lärare fram till mig och ba du ska vara med på lucia, första träningen är idag kl. 3. Kom väl lite plötsligt men aa. Skolan slutade 2 så vi satt och väntade i en timme och sen var det luciaträning. Hm, måste bara säga att jag inte gillar låtarna. Men det blir väl bra då.
Sen efter det gick jag hem, pluggade, gjorde tortelini och sen åkte jag på träning. Inge vidare roliga träning, jag går så himla mycket neråt på tumbling!! Irriterande, vet liksom inte vad jag ska göra.. Bord gick bättre, övade inteö handvolt volt och rondat salto där. Längtar till att få köra det på riktitg i grop!
Sen blev det styrka. Yeey. Not. Kan säga att mina ben är döda idag. Usch inge kul.

Nej nu ska jag fixa lite här innan jag går till skolan.
Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0