Usch, usch, usch..!

Hejhej bloggen!
Känner att detta inlägg blir rätt långt.. Men jag gör det kort, för har inte tid.

I skolan gjorde vi klart vårat brobelprodjekt i slöjd, väldigt skönt! Och bra blev det också tycker jag nog. Sen blev vi också klara med engelskafilmen, den blev väl okej.. Lite pinsam bara men, haha. Sen ver det lite vanliga lektioner och blabla.

Efters skolan gick jag hem till mamma i snöstormen. Kallt!! Hämtade lite grejer och gick sen till bussen, skulle till Tumba. Men vad händer? Jo bussen kommer inte upp och stannar alltså mitt i Segersjöbacken?! Satt där rätt länge, det fixade sig inte så alla passagerare var tvungna att gå av.. Då gick jag i snön till bussen på andra sidan järnvägen och åkte därifrån till Tumba. I Tumba var jag tvungen att låna en bok på biblioteket, vi ska läsa på svenskan.. Det gick snabbt, och sen skulle jag ju liksom hem igen. Orkade inte med några problembussar, så började gå. Sen ser jag att bussen kör förbi mig på andra siden vägen?! Gaah, irriterande!! Men ja, fortsatte gå.. Kallt, snöigt och jobbigt. Usch.

Kom hem, drack varm choklad som Fanny fixat till mig, TACK!, och började med so:n. Håller fortfarande på.
Snacka om tråkig eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0