Sjungaaaaa..!

Tjatja bloggen!
Idag har det varit mycket sjungande.. Ska berätta mer. ;)
Första lektionen idag hade vi elevens val, kan inte säga att jag gjorde så mycket precis.. Jaja, ibland kan man ta det lugnt.
Sen var det bild, då vi började med kroki! För er osm inte vet vad det är, så är det när man skissar av människor på kort tid, jätteroligt!
Efter det var det håltimme, jag och Fanny skulle ha övat i aulan men hon ville inte så vi typ.. bråkade lite. Förlåt! <3

Sen slutade det med att jag, Annie och Max gick upp på scenen och körde? Så jaa, idag bestämde vi oss för att vi också ska uppträda imorn. Roligt! Sen var det.. Ett snabbt möte inför den där företagsdagen. Det blir ytterligare ett möta imorn, då vi ska ringa upp företagspersonerna? Pinsamt..
Sen var det so i alla fall. Tråkigt..

Sen var skolan slut, men vi gick inte hem. Jag och Annie sjöng lite mer när Max spelade. Sen var det luciaträning också! Gick helt okej, synd bara att låtarna är i en sån himla hög tonart.. Men juste, jag ska sjunga solo på lucia också!
Jag har inte uppträtt nånting på hela högstadietiden, och nu blir det minst 3 på en månad liksom, hehe..
Efter lucian blev det massa problem med Majas skåp. Först gick det inte upp, sen när vi fick upp det gick det inte att stänga. Och dessutom höll dom på att testa larmet så det tjöt i hela huvudet efter haha..

Nej nu ska jag byta om, träning ikväll. Tagga!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du har en fin sång röst så det e bra att du sjunger, Alla får höra din talang ;-)

2010-11-17 | 23:07:35
URL: http://lalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0