10 sanningar om mig

1. Jag är blyg när jag är med nya/främmande människor, men inte alls med mina vänner.

2. Jag ääääälskar choklad! Alla sorterm vid alla tillfällen. Men vem gör inte egentligen?

3. Jag har alltid älskat ljudet av svagt brummande, tex så somnar jag snabbare när en fläkt låter lite grann. Och när jag var liten somnade jag på golvet framför en tårtork, det är så sjukt mysigt. Låter sjukt men jaa..

4. Jag har ingen snygg, platt mage, tyvärr. Men när jag spänner  har ja gfaktiskt magrutor. Hihi.

5. Min drömkille har långt, mörkbrunt hår och stora mörka ögon. Hihi. (a)

6. Jag har inte gått på någon annan sport än gymnastik i hela mitt liv. Därför har jag världens sämsta bollsinne och ingen kondition, hm..

7. Jag kan sjunga och spela lite gitarr, och när jag var yngre uppträdde jag mycket på skolavslutningar osv. Men nu är jag mycket fegare haha...

8. Jag funderar på att bli typ arkitekt, inredare eller designer. Gillar sånt!

9. Jag vill ha tandställning, men jag får inte för mina tänder är för fina. Ska jag vara glad eller inte åt det?

10. Jag blir nästan aldrig sjuk. Peppar pepper ta i trä! (eller vad man nu ska säga)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0