För mycket just nu..!

Shaa!
Asså jag är ledsen för det dåliga och tråkiga uppdateringen, men just nu handlar inte mitt liv om bloggen. Jag har inte alla tid i världen liksom, mycket annat måste gå före.
Vi har sjukt mycket i skolan nu, prov, inlämningar osv. Så nu sitter jag hos mamma för att plugga. Asså är egentligen hos pappa nu men han har inget internet så jag gick hit..
Och juste. På fredag, om en vecka, ska ju vi till Gotland och tävla. Ska bli skitkul, men det går sämst på träningen nu pga alla stress och så. Tyvärr asså.. Så jag får se hur det kommer gå. Menmen.

Juste, igår var vi ju på skansen. Skittråkigt och iskallt. Inget mer med det. Usch.
Nej nu ska jag pressa lite matte hära. Bye! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0