Gästblogg ;)

Hej hej!

Fanny här, veras lillasyrra... Jag tycker att hon skriver ALLDELES för lite om mig, så jag tänkte gästblogga i stället, haha...!
Nej, jag skoja bara, hon är faktiskt en supergullig syster < 3

Vi pratade lite alldeles nyss, och vi hade kanske tänkt starta en ny blogg tillsammans? Asså, kanske en sån där vi bloggar om  sånt som vi tycker om mest. ( Mode, musik, design, foto - you choose! )
Tycker ni att det verkar vara en bra idé? Vi kommer kanske inte att uppdatera varje dag, men ibland i alla fall...!

Det är upp till er att KOMMENTERA VAD NI TYCKER! < 3

Många pussar och kramar från mej!
/Fanny ;)



Kommentarer
Postat av: Aurora

Fin blogg, kolla gärna min också! :)

2010-10-17 | 18:45:11
URL: http://auroraaz.blogg.se/
Postat av: max huss

Ja fan kör påååå !

2010-10-17 | 21:13:31
Postat av: Linda

Kör på det! Låter kul!

2010-10-18 | 17:27:15
URL: http://lalii.blogg.se/
Postat av: Sofia

tja tja :) Såg bloggen på fb och nu tjuvgluttar jag lite på Veras blogg när det passar sig ^^

Super gullig idé Fanny! Om jag hade haft en syster som velat blogga med mig och om jag själv inte varit så lat som inte orkar skulle jag velat haft en syster blogg!! hare bra // Sofia (fd granne, i det gula pippi huset) :D

2010-10-22 | 17:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0