Grym dag ;)

Hejhej!
Har mycket att skriva, men inte så mycket tid så skriver bara lite kort.

Igår hade jag barngympa, vilket gick okej. Dom provade volt och fristående, men dom kunde inte ens snurra ett halft varv, haha så söta! Och jobbiga ibland..
Sen var det en timme tills mötet, då vi satt på nån matta och snackade skit. Mötet var tråkigt, kom som vanligt inte fram till nåt. Bra där.

Idag var typ min lyckodag? Nej men seriöst. Jag och Annie höll i 5/6ornas  idrottslektion och det gick skitbra! Mvg rätt igenom liksom, dom typ älskade det. Vi är ju erfarna ledare så..
Sen skulle jag, Annie, Max och Linnea sjunga för Roffe, vilkt också gick bra! Vi spelade in, och nu har jag det på datan.. Roffe tycker vi ska sjunga den på musikcafét, men nja vi får se..
Sen var det biologi, sjuuukt rolig lektion! Halvklass, och vi skulle diskutera om drogor och alkohol. Alla skrattade hela tiden, det blev så roliga komentarer om allt!

Och nu är jag hemma. Måste plugga. Plugga plugga plugga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0