Helgen

Tjaaa!
Ojoj, inte precis haft tid att logga nu i helgen.. Haft myckat annat roligt för mig. ;)
I fredags var det mys framför Idol med tjejerna, sen sov jag där och så. Sen igår vart det frt shopping i Skärholmen ( visar bilder sen nån gång) och sen hem och fixa sig inför Lindas 15-års fest! Tog inga bilder på kläderna eller smicket, det blev så stressigt. men hade iaf på mig en svart, tight spetsklänning och mina rosa high heels. Och sen lite mörk sminkning runt ögonen. Seriöst snyggt ju. (a)
Festen var bra iaf, men var rätt blyg i början, som alltid.. Hm. Men åt, dansade lite, sjöng singstar och så. Linda är en klasskompis för er som inte visste det. Från klassen var det typ alla tjejer och 2 killar, sen några från en paralell klass, och massa andra, släktingar bland annat. Men vi åkte därifrån vid halv 10 typ, och när jag kom hem var jag fett trött och la mig på en gång nästan. xD

Och nu ska jag på 3 timmars träning. Hoppas det blir bra, är trött tyvärr bara. Menmen, ska göra mitt bästa, det är ju trots allt bara 2 veckor tills tävlingen! :D
Pusspuss!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas du hade kul! :)

2010-10-05 | 18:06:55
URL: http://lalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0