Snö!

Pappa kom in och väckte mig imorse, drog upp rullgardinen och vad ser man? Jo marken och hustaken är vita! Snö redan, det är ju bara oktober.. Hm. Men det finns faktisk bra saker med snön också,lite possitiv får man allt vara. Till exempel så kan man åka skidor, ha snöbollskrig och så blir det mycketljusare uta tack vara snön. Så det så.

Men jag har sovmorgon idag i alla fall. Börjar typ 9.20, men gick upp vanlig tid så nu har jag tid för att plugga. Det måste ju faktiskt göras. Sen i skolan ska vi klippa film, Karin kommer inte så om Nina är sjuk eller nåt dör jag! Tänker inte sitta där en hel dag själv och kippa liksom..

Vintern kan vara fin ändå.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0