Sovmorgon

Godmorgon alla! Eller nej förresten..
Jag känner på mig att detta kommer bli en sjuk dag, först kommer allt vara bra sen plötligt lir allt fel. Hm, så har det varit nu på morgonen iaf.
Först, så drömde jag vääääärldens bästa dröm! Han var så snygg, så snäll, och vi var så bäst.. Men drömmar har alltid ett slut, och denna slutade med ett enkelt hejdå sen skulle vi aldrig ses igen?! Buhu.. :(
Sen, ännu värre, var när jag skulle äta frukost. Pappa hade dukat fram och så, tända ljus och allt. Satte mig och skulle typ sträcka mig efte rnågot. Vad gör jag då? Jo jag lutar mig för nära så mitt hår börjar brinna!!! Shiiiit vilken panik asså. Fast det var bara lite av typ luggen, och inget syns.. Jag sköljde med vatten och så men det luktar typ bränt fortfarande.. Usch, aldrig igen! "/

Hm. Jaa, känner som sagt på mig att detta inte blir min dag. Skit.

Kommentarer
Postat av: ~ nanna :)

stackarn :/<3<3

2010-10-21 | 14:53:35
URL: http://nnanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0