Totalt 2:a i tävlingen!!

Tjeeena!
Är sjukt glad just nu, sitter och ler för mig själv.. Vill ni veta varför? Jo, resultaten från tävlingen finns ute! Och vi kom 3:a i hopp, 4:a tumbling, 5:a i fristående och totalt blev det 2:a plats! Och förretsen mötte vi 10 lag så det var ju bra! Är vi grymma eller vad? (a)

Nu till dagen. Var sjukt seg imorse, sovit för lite i helgen så.. Men det funkade. Hade spanska i nån ny sal idag, shemat är lite ändrat pga att dom ska ta bort en byggnad. Sen hade vi engelska och idrott, helt okej.. Sist hade vi hemkunskap, gick skitbra! Skulle göra fisk, och jag var med Johanna och en ny tjej som heter Darín (tror jag). Hon verkar förresten jätteshysst. ;)

Snart ska jag iväg på barngympa igen. Michaela ska hålla i ettt föräldramöte så jag tar alla barnen själv idag typ. Hur ska det gå...
Puss!


Riktigt gamal handståendebild.. Btw, My vann självklart hela handståendetävlingen i Visby! Har jag sagt det..? Hon har aldrig förlorat mot någon... Underbarn asså.


Juste, en sak till! Alla klippen finns ute på om ni vill titta! Fattar inte hur man lägger ut dom här så..

Kommentarer
Postat av: Liza

Finns det någon video på er när ni tävlade? skulle inte du kunna lägga upp den? :D

2010-10-18 | 20:21:50
URL: http://liiziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0