Utvecklingssamtal

Hejhej!
Sitter här nu och jobbar med spanskan, har en inlämning att göra men vet inte när den ska vara klar? Hm.. Får fraga senare, då jag ska tillbaka till skolan för att ha utvecklingssamtal! Jag gillar verkligen inte att ha det, inte för att dom brukar säga något dåligt men ändå..
Skolan idag var okej i alla fall. På elevens val gjorde jag so, sen var det musik då vi spelade gitarr. Gick rätt bra och jag tyckte jag fick till det, och sen kommer läraren och säger att man måste spela på ett visst sätt. Så typiskt honom.
Sen var det matte och so, där vi typ bara hade genomgång, tråkigt värre. Aja, det är bara att kämpa på med skolan typ. Sen kommer gymnasiet, då kommer man väl antagligen sakna hur lätt det var i högstadiet eller nåt..

Ikväll efter utvecklingssamtalet blir det träning också!

Kommentarer
Postat av: dannie

okej, känner du Fanny W ?

2010-10-20 | 19:58:21
URL: http://dannies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0