14.31

Tjatja!
Varit hemma nu sen 12, nice..
Orienteringen gick rätt bra iaf. Tog alla 12 kontroller, det tor 2 ½ timme menmen.. Först var det iskallt, sen kokhett. Och dessutom gick vi i flera träsk så man var inte torr om föterna frecis.. Hehe.
Men aja. Nu slipper man göra det igen på länge iaf..! ;)

Har förresten just ätit lunch, från donken..Mamma om nån jobbarkompis var hemme bara för att köpta mat till mig. Eller inte. Dom hade hämtat 2 soffor också som vi ska ha där nere. Har fixat dom nu, det blev skitbra! Fast en kudde hade några fläckar på, asså dom komer från blocket, men jag tycker det ser ut som om det ska vara så? (a)

Klockan 5 är det förresten träning igen. Hoppas, hoppas, hoppas det går bättre idag. Just nu är jag jag inte taggad precis men..
Kisses! <3



Egoooo..! Haha, jaa.. ;)

Kommentarer
Postat av: nanna :)

sv: tack gumman, din med! :)

jag saknar dig med! <33333

2010-09-30 | 18:11:54
URL: http://nnanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0