Barngympa senare :D

Shaa!
Har varit en rätt slapp och bra dag i skolan idag. Först var det spanska (hade inte gjort läxan, hahah), sen slapp vi idrotten för det var typ kick-off för brobel i aulan! Lite pinsamt, asså dom gjorde så stor grej av det men. Ska bli roligt med brobel iaf!
Sen var det engelsk och hemkunskap, på båda de lektionerna gick vi igenom mer om brobel prodjekten.
På hemkunskapen handlar det om att planera sin framtid med ekom´nomi och så, och när alla nsakcad eom det fick jag typ..15-års kris! Hahha! Men asså serisöt, tänko m man inte hittar någon kille, inte får några barn.. Och sen dör man ensam och ingen bryr sig? Nej usch..!

Men nu är jag hemma iaf. Kl 17-18 har jag ju barngympa, sen kl 19.15 är det ledarmöte. Så tiden där imellan trro jag att jag går till centrumet och äter nåt? Ska kolla vad Michaela ska göra. ;)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0