Dagens shopping

Tjeeeenare!
Är på bra humör nu. Vet inte varför..? Jaja.
Har varit på träning nu iaf, det gick sämst första timmen men sen började det gå lite bättre. Michaela och hennes kompis Jessica var med och körde idag. Men vet inte om dom ska börja, elle rom dom bara körde.. Men hoppas dom börjar, skulle bli fett kul! ;)

Och innan träningen var vi ju i Skärholmen. Jag köpte min halsduk som jag hade spanat in, en mössa och ett par byxor. Inte jeans denna gång, ville ha nåt nytt och lite anorlunda! Så det blev ett par beiga byxor från gina. Snygga faktiskt.

Nu ska jag äta lite. Puss och godnatt!



Brun/Grå/Lila halsduk <3


Svart enkel mössa


Beiga (?) byxor! Snyggare på...

Köpte allt på Gina Tricot.. ;)




Kommentarer
Postat av: Linda

Vad fina saker du köpte! :)

2010-09-14 | 18:56:18
URL: http://lalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0