Fast i Salem?!

Heej och godmorgon!

Nu ska jag berätta varför jag inte uppdaterade något igår. Jag har en bra anledning.. ;)

Jag var ju på träning, mellen 18.30 - 21.00. Jag åkte med Benny och Michaela. Bennys bil hade tydligen krånglat lite, men om man puttade lite så startade den. Så när vi skulle åka hem så var jag och Mickis tvungna att putta, ner för en backe, två backar. Men den startade inte? Så då hamnade bilden likspm i en grop, typ. Och hur skulle vi få upp den därifrån? Vi testade starta, det gick inte. Vi testade putta, och lyckades iaf vända bilden åt rätt håll. Men gud så jobbigt det var. Jag ba, benny efter det här ska jag slippa styrkan, det vet du va? Hahaha, vad vi skrattade. Jag och Michaela höll på att dö, skrattade, och tyckte det var pinsamt att stå där med en stor rörmokarbil som inte startade.. Tur att det var ett ödeställe. Hahah!
benny ringde iaf några kompisar och frågade efter hjälp. Och till slut skulle två komma, men dom hade ingen sån där boxeringslina för som var typ slut på statoil. Så vi testade med något annat rep vi hittade i bilen. Men tror ni det funkade? Nää. Det gick av på en gång, bilden väger ju typ 3 ton. Till slut puttade vi upp den för en backa med deras hjälp. Gick lite lättare då.. Sen rullade vi ner bilden för en annan backa, och den startade! Haha, äntligen!

Hela grejen tog 1 ½ timme. Träningen slutade 9 men jag var hemma vid typ halv 11. Så då skulle jag duscha och så, sen gick jag och la mig. Trööööött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0