Flumanfall och huvudverk

Tja!
Jag är trött..
Skolan idag var väl typ som vanligt. Spanska, idrott, engelska.. Sen var det lunch sen syslöjd. Det gick helt okej, kommit på en ny idé nu till brobel! Haha, och när det var typ en halvtimme kvar och ingen lärare var där, fick jag typ värsta flumanfallet? Skrattade helt sjukt, ramlade ihop och smittade sen Maja och Max.. Hehe, kunde inte precis koncentrera mig. Och Max slog mig i huvudet med en rulle fleecetyg, sne fick jag fett ont i huvudet igen! Har haft lite ont hela dagen.. Så nu när jag kom hem la jag mig och vilade i en halvtimme, tog en tablett också. Så mår bättre nu. Tur det, för snart ska jag iväg och ha barngympa igen. Då gäller det att vara på topp lixom!
Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0