Grattis på 15-års dagen Määääx! <3

Tjeena!
Nu tänkte jag skriva om min dag hittils, och vad jag ska göra nu. ;)

Idag var det alltså skoljoggen, hade spanske först sen hämtade vi nummerlappar och gick till starten i brosjön. Det gick ingev idare att springa kan jag säga. Sprang inte ens hele första varvet. Jag sprang och gick varannat.. Srang själv, de andra var ju så snabba! Men tiden bliv iaf 36 minuter. Hm. Inte bra, men 2 minuter bättre än förra året iaf. 
Sen gick vi tillbaka till skolan käkade korv (euw) och sen gick vi till slöjdsalen. Vi ligger lite efter så vi var där ett par timmar, frivvilligt. Lärd emig virka, haha. Fast jag sög på det!

Sen gick jag hem och duschade, innan pappa kom och hämtade upp mig och Fanny för en fika i Tumba C. Gottgott! 

Och nu ikväll ska jag tydligen till Matte och fira Max com fyller år idag! Roooligt! Vet inte vad som händer där eller så men.. Vet inte ens när jag ska dit?! Panik, kanske ska fixa mig lite?
Kisses! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0