Killparfym <3

Tjeena!
Idag var man i skolan då, suprice.. Hade bla bild, genomgång av brobel. Vi bestämde oss att jobba själva.. har faktiskt en, eller två, idéer! Asså för Färg- och Form delen. :)
Sen gick jag hem, tillsammans med jim och jennifer och sen har dom varit här. Åt toast, fotade varandra, lyssnade på musik.. Hahah,  juste rick ut i regnet också, bara typ 10 sekunder men blev ändå sjukt blöta. Så Jim lånade mitt linne, hahahah! Sen bytte han.. Och jag tog hans tröja, fett skön och luktade himla gott! ;)
Men nu har dom gått typ nyss. Och vi har ätit typ middag här, innan träningen som börjar om en och en halv timme. Hoppas det går bättre idag än i söndags..

Men ska lyssna klart på låten nu sen byta om.
Chao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0