Misslyckade klassfoton.. -.-

Tjaa!
Idag var det alltså skola. Och skolfoto.
Vi hade skolfoto kl 10, andra lektionen. Hade fixat mig bra och så hemma, men såg ändå helt konstigt död ut? Var verkligen inte på fotohumör. Menmen, jag kunde ju inte be fotografen att ta det nån annan dag precis. Så Foton blev det. Först ett vanligt klassfoto, inget spex dels för att rektorn inte godkännde vårt tänkta tema och dels föra att vår klass är så seg och tråkig att vi inte orkade fixa nåt nytt roligt tema.. Aja. Jag satt på främre raden iaf. Kände hur fejkat smilet blev. Shit.
Ensamfotot då. Som jag hörde av Fanny igår, så skulle man stå upp och posa typ. handen på höften, stå lite på sidan. Känndes sådär.. hon sa att jag log fint, haha, men när jag kollade snabbt på fotot var det första man såg min armhåla lixom, hahahahaah! Nej men typ, det kändes så. Nu är det alltså bara att vänta på att få hem korten så man kan kolla ordentligt..
Juste. Tog ett "spexfoto" också sen. Snacka om failat. Bara halva klassen var med, man fattade inte ens vad temat var. Det skulle vara fjortistema, men man fattar inte det. -.-

Sen var det andra lektioner och blabla... var hemma vid 3 typ. Nu ska jag ta nåt att äta, nåt gott. Det är ju tots allt fredag! :D
Puss!


"spexfotot"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0