Puuh..

Tjeena!
Snacka om att jag är trött nu.. Eller det blev lite bättre efter att ha duschat men.
Lägerdagen gick ba iaf! Först kom ju alla ledare dit, plockade fram och planerade och så. Sen gick vi in till centrum och år lunch på en pizzeria. Åt fläskfilé med pommes, barnmeny.. Gott.
Sen gick vi till hallen igen och alla gymnasterna kom. Alla barngrupper, typ 4 stycken, delade på massa redskap pch vi ledare till dom gick runt lite mellan. Passade bla på raka hopp på trampett, kullebyttor fram och bak mm. Roligt! Och så söta alla är.. Men efter ett par timmar vart man rätt trött. Man tror inte att det kan vara så jobbigt att passa barn som lixom väger 20 kilo.. Men det var det, tro mig.
Sen skulle jag träna själv i typ 2 timmar också. Gick sådär, var ju så trött. Sen plockade vi undan och blabla..
Har varit en bra dag, dock käns det som jag slösat bort en dag lite.. nej ska inte tänka så.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0