R.I.P Snyggaste jeansen!

Tjena!
Hemmu nu efter en rolig dag hos Tönners. Var på studsmattan och höll på, tog bilder och spelade in grejer på deras datorer.. ;)
Det enda dåliga med dagen.. Mina byxor gick sönder!! Asså mina enda jeans, som jag älskar! Jag gjorde volt på studsmattan, landade på huk och sen ba riiitch, så sprack dom, haha! Nej inge roligt.. Det blev lixom värsta enorma hålen mellan benen, kul när man inte ens var hemma.. Men fick låna ett par byxor, tur för mig.  =)
Juste, sen när vi gick hem stannade en svart skåpbil vid oss. Vevade ner rutan och ba "Heeej tjejer..!". Det var två män, som drack öl och bilen hade ingen registreringsskylt.. Scary! "/
Puss!


=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0