Så trött var jag, eller är.

Nej nu har jag lite, lite ork. Ska skriva varför jag är sååå trött, sen väntar sängen.

Jo vi hade ju träning idag i 3 timmar. Gick rätt bra. Min, och hela gruppens, utväckling går spikrakt uppåt just nu. Och jag känner det. Har verkligen satsat nu de första 3 veckorna, tagit i, varit med på alla träningar plus flera extra träningar och så. Plus att man är ledare.
Så idag, efter 2 timmar, var jag helt slut. Alla i vår grupp var trötta, la oss ner i 15 minuter. Sen tvinga benny och benny upp oss igen för att köra lite til, pressa oss att köra ytterligare några bra varv. Skulle köra rondat salto, utan spring, bara upphopp. Jag kag klarade det inte. Kroppen lixom ville inte. Mitt huvud ville inte heller.. Asså så trött! Tårarna rann, orkade inte bry mig. Körde lite, sen typ dog jag på en tjockmatta. Blundade, grät. Hjärtat gick i 110 km/h. Trööööött! Så benny lät mig ligga där, han såg och förstod att jag var trött efter allt.
Sen när vi skulle plocka undan, tänkte jag hjälpa till. Började rulla ihop en matta, men jag fick inte förtsätta. Benny sa att ja inte fick hjälpa att plocka undan, jag skulle bara lägga mig ner igen, haha. Det gjorde jag gärna.
Inte ofta man tvingas att låta bli att göra nåt på träningen?

Så är alltså läget.Bättre nu. Men ska sova nu, behövs. Imorn är en ny vecka, skola, träningar, ledarmöte.
Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0