Sen jag senast bloggade..

Hellu!
Nu har jag äntligen tid att uppdatera lite..

Igår:
På träningen körde vi först fristående sen tumbling, det gick helt okej. "EMD"-killen var där igen! ;)
Sen gick ju jag 1 timme tidigar, för att åka hem och duscha och fixa mig. Sen kom Karin, och Annie sen som vanligt, och så småsprang vi upp till Maja som hade tjejmiddag! Jättemysigt, vi var 6 tjejer där och åt och så där. Cholkadfontän, muuuuuums! Bästa presenerna fick hon av oss också. :D
Sen var det typ bara att gå hem då och lägga sig. Tog fett lång tid för mig att somna, tänkte bara på massa skäckfilmer och skit.. "/

Idag:
Vaknade, gick till skolan. Spanske först, sen skulle man gå promenad på idrotten för läraren var inte där. Då gick vi hem till Karin och kollade på tv, hehe.. Juste, tappade bort mitt örhänge då, vanliga vita fakepärlor men ändå. Sen gick vi tillbaka till skolan då, hade engelska, lunch och sen slöjd. Blev ju lite galen där på vissa saker, men annars helt okej.
Sen slutade vi vid halv 3 då och jag gick hem och fixade mat direkt. Sen vid 4 hämtade Benny och Michaela mig och vi åkte till hallen. Jag körde lite fristående med Mickis, hon lär sig sjukt snabbt ju! :)
Men sen hade vi barngympa vilket gick bra. Dom testade dräkter som dom ska ha på fotograferingen..

Efter gympan satte jag och Michaela oss i ledarrummat i en timme, väntade på att ledarmötet skulle börja. På mötet snackade vi iaf om tävlingen vi ska hålla i i vinter.

Och nu sitter man hemme och tittar på Idol såklart! :D
Puss!

Kommentarer
Postat av: Martiningebjorg

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.

2011-04-06 | 11:27:39
URL: http://martiningebjorg.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0