Sommaren 2010

Nu tänkte jag göra en slags utverdering av denna sommar. Eftersom det är september nu så räknas det väl som höst?

Sommarens Bästa Människor:

Den jag varit allra mest med i sommar är sötnosen Maja, så hon tar nog förstaplatsen som den bästa! Sen har vi självklart Annie och Karin, som jag träffat, men borde ha träffat mycket mer..! Och familjen såklart? Finaste syster, älskar dig så och är så grymt glad att du finns för mig! <3
Jim och Jennifer får man ju inte glömma heller! Världens mest.. sjuka männsikor, love u!
Sen har vi ju alla älskade och saknade bananas, multibarnen eller vad jag ska kalla er! Sommarens bästa vecka, måste ju ha varit på sportscamp i norrköping med alla härliga bananas. Kan säga så här, tänker inte tappa kontakten med er som jag gjort med alla från de andra åren! <3 <3 <3
Sen är det tyvärr så att det är en del jag träffat aldeles för lite, så himla tråkigt! Tex Moa, Hanna, Ellen, Max.. Salemtjejerna också! Vi får ta igen det. ;)



Sommarens Bästa Shopping:

Hm.. Jag kommer knappt ihåg vad jag köpt under sommaren? Men några nya favoriter är i alla fall den så kallade "parfym-tröjan", de ljusa slitna jeansshortsen, jeansjackan och den blommiga sommarklänningen! Och sen får man inte glömma bikinin jag typ fått av mamma, haha! Skitsöt verkligen. Och mina rosa high heels!!! Det enda jag verkligen saknat är ett par gladiatorskor.. Menmen. Har överlevt utan. =)





Sommarens Bästa Platser:

Har i stort sett bara varit på härliga platser i sommar. Men allra bäst var nog Millitärklippan på Saltarö där vi badade varje dag i 2 veckor. Sen hela StadiumSportsCamp området! Sista året där..Som deltagare. Hoppas på att bil ledare! Men i alla fall. Jag får ju inte glömma Gröna Lund! Har varit där typ 8 gånger, tro jag ska hinna med några gånger till innan sesongens slut.


Sommarens Bästa Låtar:


Sexy Bitch - David Guetta




We No Speak Americano - Yolanda Be Cool






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0