Spexfoto på fredag!

Hellu!
Får bara sitta vid datan i en halvtimme för min syrra, så blir en snabb uppdate! (a)

Skolan var rätt lugn, hade knappt nån engelska, tidigare idrott då vi bara gick runt spåret, extra lång rast då vi mätte oss hos skolsköterskan. Jag är 1.66, fortfarande.. Trodde seriöst att jag växt men nejnej. Och troligt vis kommer jag stanna strax under 1.70, perfekt ju! =D
Sen var det.. Svenska, matte och fysik. Snackade om skolfotot också.. tydligen är det på fredag? Och vi ska ju ha spexfoto. Efter en omröstning, eller aa, bara 9 röstade, så blev det fjortis/stekare-tema. Hm.. vad tycker jag om det? Jag vet inte. Kan bli kul, eller helt failat. Men vi får ju ta ett vanligt foto också så.
Sen på fysiken jobbade vi inför brobel.  Våran uppfinning blir ju bäst, eller hur? Kan berätta om grejerna jag gör sen, när det typ är klart.

Nej nu ska jag fixa annat. Kolla kläder, plugga kanske, måla naglarna..
Hörs! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0