Stockholm

Tjaa!
Haft en riktigt härlig dag idag, borde vara så varje dag.
Började ju med sovmorgon, sen hade vi bara 2 lektioner och på en av dom kollade vi på film. Sen käkade vi lunch, och sen åkte nästan hela klassen in till stan! Skulle kolla valstugor typ.. Regnade tyvärr i början och kallt var det. Menmen, sånt är livet. Sen blev det bättre väder iaf. Jag, Maja, Annie, Karin, Max, Nina, Salman och Hampus stannade i stan sen när vi var klara och resten åkte hem. Vi typ åt på donken, kollade runt lite i affärer och så.. Killarna drog iväg en stund, så vi tjejer shoppade lite, haha! Eller Nina åkte hem, hon frös.. Det gjorde vi oxå, usch.. Men jag köpte iaf en tjocktröja och ett smyckesställ! Lånade alla pengar av Annie, hade inget med mig.. Hehe. Men sen mötte vi upp Max igen och tog en fika. Åkte hem vid typ.. halv 6. Nu är jag iaf fett glad, och det är ju alltid bra! :D


Miriam, Linda, Max, jag, Maja och Linnea i väntan på bussen =)


Max, Petra, jag, Maja, Linnea och Alex i Tumba ;)
(och Maximilian, Jim, Jacob och Nina syns lite oxå xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0