Tränat

Tjena!
hemma från en rätt dålig träning idag. Det enda possitiva är att jag har träffat det fjärde medlemen i EMD! Haha, nej men det var en typ 20 årig kille med idag, och han skulle verkligen passa in i gruppen. Ingen aning om han kunde sjunga men..

Skolan idag var förresten som vanligt. Biologi, matte, so och klassråd. ;)
Slutade lite tidigare, så vi gick hem till Maja och kollade på klassfotot hon fick hem igår. Guuuuuud..! Eller asså, hemskt var det väl inte, men inte det bästa i alla fall. På mig då alltså. Men i helhet tycker jag det blev bra! Alla andra blev ju snygga.. ;D
Puss!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, ni blev fina! :) men såg du mitt garv, haha :P XD

2010-09-23 | 20:05:32
URL: http://lalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0