12 timmar i skolan

Vet ni en typ helt sjuk sak? Jag kom hem från skolan för bara en kvart sen typ! Fatta vad konstigt, har varit i skolan i nästan ett halvt dygn idag.

Skolan var rätt lugn ändå. Lite sovmorgon, fotboll och dans på idrotten, jag och Annie gick iväg under svenskan och pratade och fikade med några andra och syvarna (jättetrevligt faktiskt), och sen rolig matte och no labb.

Skrev ju imorse att vi skulle stanna och repa, men riktigt så blev det inte! Istället började jag, Max och MIcke redigera musikvideon, jätteroligt! Den är nästan klar nu, efter 6 timmars jobb. Tog en pizzapaus i mitten också haha. Igen.. Känner mig onyttig idag, två bullar och mer än en halv pizza, euuw..

Men videon ser ut att bli skitbra faktiskt! Om ingenting går fel nu, så är den färdig och upp i helgen. Wiho, spännande va?! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0