Dag 17 - En person jag vill byta liv med för en dag

Antar att jag inte är den enda som ibland är trött på mitt liv? Ni vet, samma vardag dag efter dag, samma människor, samma ställen, samma tankar.. Har flera gånger önskat att få testa på ett annat liv, om så bara för en dag.

Den första jag kom att tänka på var bloggaren Kenza. Följer hennes blogg, och hennes vardag verkar för det mesta underbar! Fotograferingar, stora events, världens snyggaste kläder i garderoben, fin pojkvänn.. Skulle älska att jobba som hon gör, med massa olika saker så som egna märken, stor blogg, reporter osv. Ett härligt kändisliv i Stockholm. Skulle inte tacka nej direkt! :)





För nåt år sedan skulle jag helt klart ha svarat att jag ville byta med Vanessa Hudgens. Kändis i USA, grymma kläder, spela in filmer, sjunga in låtar, leva i Hollywood.. Men framför allt, vara tillsammans med snyggingen själv, Zac Efron! Woho.. Snacka om dröm! ;)


Kommentarer
Postat av: Kanske är jag en liten glädjedödare.... ?

Hmm… Som mitt 'namn' säger, så kanske jag är en liten glädjedödare nu (;

Men har inte Vanessa Hudgens och Zac Efron gjort slut?

2011-04-04 | 20:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0