Edward

Hallå hallå! :)
Denna dag har precis som de tidigare dagarn avarit supebra! Mer elle rmindre i alla fall.
Dagen började med att vi gjord klart nationella i matte som sagt, vilket gick jättebra, tror jag. Sen var det två vanliga lektioner innan lunch, men lite roliga raster mellan, och sen skulle vi ner till Tumba scenen och titta på musikalen Edward!
Gustva skulle ju varit med, men det visade sig att han bara var med på förestålningen innan för har åkte tydligen utomlands efter? Tråkigt, för hade varit roligt att se honom. Kände dock igen flera andra också! Huvudpersonen var typ grym förresten, sjöng jättebra och bra skådis. Själva pjäsen blev lite långtråkig imellanåt, men annars bra! Hahah älskade en av låtarna, som Max och Gustav sjungit på det senaste dagarna.. Var är tvålen broder? Ge mig tvålen syster!

Jag och Annie åkte förresten moppe dit och hem hit sen! Jätteroligt haha, ångrar lite att jag inte har någon.. Nej men ska fixa egen hjälm så då blir det bra! Vi var som sagt här tills hon åkte nyss, hade det allmänt mys. Är inne i en Annie-period nu, jätteroligt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0