Glad gladare gladast!

Så, nu har jag tid att skriva igen!
Idag har jag som sagt suttit ute och solat och pluggat lite grann, fick faktiskt lite färg. Sen skulle ju jag och Fanny ut och fota också, men vet inte hur bra det blev.. Dels så rann tiden iväg på annat håll, och så upptäckte vi att systemkameran var oladdat! Jätteirriterande, jag som fixat mig och allt redan.. Men vi fotade lite ändå med an vanlig gammal kamera. Ska titta på bilderna nu och se om dom duger eller om jag får ta nya senare.
Sen var det träning också. Fristående först vilket gick okej, sen andra timmen gick sämst. Var tvungen at ändra min sats och springstil till trampetten för jag springer så dåligt, hehe.. Men sen mot slutet gjorde jag några dubbelvolter i alla fall! Och Elin var idag först med att ställa sin, grattis grattis!

Sen nu så har jag duschat osv, och är typ såhääääär glad! Säger inte varför, men det lilla gjorde min dag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0