Min dag..

Hej.
Denna dag har jag som sagt tillbringat inne i Eriksdalshallen, på vårgalan. Kan inte direkt säga att dagen var lyckad. För det första så var jag helt otaggad, ville hellre göra och tänka på annat. Men var ju där i alla fall, vi hade ju lååång förstäning och det gick inge bra. Vågade inte, kunde inte, fick ont.. Bra början. Tog paus opch fikade och snackade skit, det kändes bättre igen. Skämdes gjorde vi också, det var en, eller två, killgrupper som var grymma! SM klass, de lekte och utklassade oss haha. Men sen trä'nade vi lite till. Det var då det började bli riktigt dåligt. Michaela gjorde illa sig. Inte lite direkt. Sjukpersonalen kom, hon grät och man såg hur ont hon hade i armen, vid armbågen. Jag fick typ panik och börjar själv gråta.. Tycker dte är så jobbigt när sånt händer, speciellt när man känner personen. Så jag blev jättedeppig. Satt en bit bort och tittade. Hon var tydligen helt borta.. Kunde inte ta sig till bilen så en ambulans kom och hämtade henne. Fy asså..
Men vad skulle vi göra? Tvingades att ladda om, och vi var ju tvugna att planera om en del. Frisåendet var vi nu tvungna att ta bort en till och göra om possitionerna.
Men själva uppvisningen giock ändå okej. Failade inte på nåt direkt, körda inga svåra eller roliga varv i och för sig så. Friståendet fixade sig också.
Förutom vi så var även massa tjejer/tanter där och kastade bollar i olika färger, småtjejer med rockringar, Tanter som "dansade".. Och även en bra dansgrupp och så de grymma SM killarna.

Så som ni kanske förstår är mitt humör inte på topp längre. Hoppas det bara är tillfälligt, lyssnar på Justin Bieber nu och ska ringa Annie, se till att tagga igång igen! Puss.

Kommentarer
Postat av: hanna

Jorrå ja ska visa , typ imorn ;) <3

2011-04-17 | 00:46:22
URL: http://hbby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0