Roligaste kvällen!

Tjeena tjeena, kom precis hem från en helt sjukt härlag danskväll! Det var seriöst grymt roligt att dansa, med de flesta i alla fall. En killa var jätteäcklig däremot, skitful och villa ha migg nummer. Nej det får du inte?!
Men vet ni vad? Det var ju buggtävling också, gissa vilka som kom 3a?! Först skulle lärarna ta ut en från varje skola, och jag och max vann det! Så var det final där vi kom 3a, jätteroligt faktiskt! Tack till alla som sa att vi var bra förresten..!Och sen var det ju en viss kille som lite extra rolig att dansa med.. Åhh! Säger dock inte vem.. ;)

Innan gick vi som sagt hgem till Karin. Hon övertalade typ mig och Maja att vi 3 skulle ha kjol, och så blev det! Ångrade mig först när alla glodde, men det visade sig vara rätt bra att synas, och kjolen var perfekt för buggen..!







Lite halvfula bilder, men det får duga! :)

Kommentarer
Postat av: - nanna :)

fyfan vad kuul det låter! :D & fina bilder Vera! :)

saknar diiiiig! <3

2011-04-16 | 13:20:36
URL: http://litenmeentuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0