SMILE

Varför vara sur när man kan vara glad? Varför ha det tråkigt när man kan ha det roligt? Och framför allt, varför vara dum när man kan vara snäll?

Leenden, söta komentarer och peppande ord kan verkligen göra ens dag så mycket bättre. Men det gäller självklart att ta åt sig också! Våga hålla med om att du ser bra ut idag. Våga säga tack. Vågra ge en komplimang tillbaka.

Jag känner själv att jag är dålig på sånt ibland, att ge komplingmanger alltså. Men efter idag ska jag ändra på det! Fick komentarer idag som att mina jeans var snygga, att jag luktade gott och att jag sjöng bra. Det, pluss massa leenden och skratt, gjorde min dag! Tacktack!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0