Spelat in

Haha NU kom jag hemfrån skolan!
Stannade frivilligt i skolan till 7, varför då kan man undra?
Nej men jag och Max skulle spela in i studion, en annan låt som vi ska ha på MMTV galan. Det blev riktigt bra faktiskt, dock var det endast en bakgrund så att alla andra kan öva in. Men vi får se hur det blir med det hela!
Jag och Max fick pengar för att köpa pizzor också haha. Så vi tog en paus där alla tre och åt pizza och snackade. Trevligt trevligt!
Hade egentligen tänkt plugga denna eftermiddag, men att spela in i studion är ju så mycket roligare så! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är de bara du och max som ska sjunga på MMgalan? :)

2011-04-05 | 19:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0