Still Happy

Tjeena igen!
Är fortfarande lika glad om inte gladare! Har snackat med Max i telefon, fixat massa snygga Justin Bieber bilder till mobilen (nej jag är inte alls beroende) och lyssnar nu på.. Jaa kan ni gissa?! Haha.

Nej men humöret är på topp, borde egentligen plugga matte inför muntliga nationella imorgon men vet inte om jag har lust.. Har massa andra tankar i huvudet just nu, vill inte förstöra dom med matteboken!
Puss på er!

Haha jag kom på en sak.. Tänkte skriva JB, som i Justin Bieber, som rubrik.. Men hallå, tänk om man tror jag menar Jonas Brothers?! Haha, inget direkt fel på dom, men inget att jämföra med Justin eller hur?

Asså förlåt för sjuka inlägg men är översprallig och beroende just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0